- listwy na drzwiach ( przydają się na ciasnych parkingach - w wyposażeniu od wersji Ambiente w Mint można dokupić ),
Wyprzedaże rocznika 2009 - który model wybrać ?
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
W dwa i pół roku zrobiłem około 50 tys ale może być i więcej w przyszłości.
Myślę, że Ambiente to max, aż taki Eleganc-ik nie jestem
Po mojej Asterce to pewnie każda Octawia będzie bardziej dynmiczna.
A ile spali gazu taki 1,6 (w gazie) albo w przyszłości 1,4(plus instalacja pewnie z 3 tys.) ?
Bo te benzynowce z oferty to też O2 FL tylko dużo tańsze niż TDI z 15 tysięcy zł ?
Dzięki, że jesteście i pomagacie - już się dużo nauczyłem ale piszcie dalej. jak pójdę do salonu to już mi tyle głupot nie nagadają i mniej kitu wcisną
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez golibrodaAle nie wiem jaki silnik TDI 1.9 taki chwalony czy benzyna z gazem bo musi być oszczędnie.
warto tez wspomniec o pozniejszym serwisowaniu (spory koszt),a takze o tym ze najwiecej na wartosci traca nowe autasprzedam do OI :
szyby cala lewa strona
nadkole nowe LP
kontakt PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez golibrodaW dwa i pół roku zrobiłem około 50 tys ale może być i więcej w przyszłości.
Zamieszczone przez golibrodaMyślę, że Ambiente to max, aż taki Eleganc-ik nie jestemBierz ambiente dokup ewentualnie Climatronic, radio, ksenony i będziesz zadowolony
Czarny Elegance
Komentarz
-
-
golibroda, ja mam O1 1,6 MPi z gazem Landi Renzo montowanym w salonie(Kraków) i jak dla mnie to super autko.Z tego co wiem to O2 po lifcie ma ten sam silnik i gaz.
Ten silnik(1,6 102 KM) to ponoć motor długowieczny i praktycznie bezusterkowy.
Masz spalanie rzędu 8-9 litrów LPG na 100 km(miasto 9-9,5). Autko ma aktualnie , nie wiem czy tylko,czy aż- przejechane 17 tys km i jeszcze nikt przy gazie ani ogólnie przy aucie nie grzebał.Tylko przegląd z regulacją po 15 tys zrobili.A co do wyposażenia to brałbym właśnie takie jakie proponuje aniam111, .
Ja osobiście nie preferuję odgłosu bociana, stąd Pb + LPG :wink:
Jeśli chcesz coś mocniejszego to wybierz np 1,8 na turbo. Tam mocy pod maską jest aż nadto 8)
Komentarz
-
-
No to @paulob zamieszałeś miNie jeździłem nigdy dieslem to i nie znam tego klekotu - może jednak ten 1,6 w benzynie i gazie .... kurcze .. musze do salonu i przejechać się
@big - climatronic to automatyczna klima ?, to w takim razie co dają w standardzie (jaka klimę) ?
Ale mam braki ... to przez samochód z tamtego wieku ...ale mnie omineło
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez golibroda@big - climatronic to automatyczna klima ?,
Zamieszczone przez golibrodato w takim razie co dają w standardzie (jaka klimę) ?Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez golibrodaPo mojej Asterce to pewnie każda Octawia będzie bardziej dynmiczna.
A ile spali gazu taki 1,6 (w gazie) albo w przyszłości 1,4(plus instalacja pewnie z 3 tys.) ?
Bo te benzynowce z oferty to też O2 FL tylko dużo tańsze niż TDI z 15 tysięcy zł ?
jezdzil wiecej w miescie musisz liczyc sie z 10l lpg.
Jesli priorytetem nie sa osiagi tylko trwalosc to zdecydowanie polecam 1.6.
O2 w salonach jest TYLKO FL przedliftowej wersji juz nie produkuja.
O1 na stronie Skody nazywa sie Octavia Tour i jest wyraznie tansza niz O2
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez golibroda@big - climatronic to automatyczna klima ?, to w takim razie co dają w standardzie (jaka klimę) ?
Komentarz
-
Zamieszczone przez golibrodaNo to @paulob zamieszałeś miNie jeździłem nigdy dieslem
pozdrawiam - Darek
Komentarz
-
-
DIESEL POWER!!!
A tak na poważnie kupiłbym diesla. Nowe są już na Comman Rail więc silniki mają piekną charakterystykę pracy, są milutkie w porównaniu do pompowtrysków.
Silniki 1.9 to sprawdzone jednostki. Większość mechaników wie jak się do nich zabrać, a to w wyborze auta na lata też jest ważne.
Powiem szczerze, że jak człowiek raz się przesiądzie na turbo jednostki to chyba nie będzie chciał z nich zrezygnować. Super kultura pracy, niezwykła elastyczność, szybkie bezpieczne i wyprzedzanie, a w przypadku 1.9 105 KM i w sposobie jakim eksploatujesz auto spalanie na poziomie 5-5,5 litra nie powinno stanowić dla laika (kontakt z dieslem i turbo) problemu już na samym początku. Zawsze można podnieść moc chipem, a w 1.6 z gazem nic się nie da zrobić.
Dla większej frajdy z zjazdy można wybrać 2.0 140 KM, który przy spokojnej jeździe nie pali dużo, a na światłach zawsze wieśniaków w starych bmw można pokarać
Jeśli benzyna to 1.4 tsi 122KM. Moment obrotowy świetnie radzi sobie z autkiem a samochod jest żwawszy niż 1.6. Pojeździć trochę i na pewno jak wspominali koledzy opcja z gazem sie pojawi.
Co do wyposażenia. Komputer, klima automatyczna, elektryczne szyby, lusterka, czujniki z tyłu, radio cd to chyba niezbędne minimum. Podgrzewane fotele nie kosztują dużo, a poprawiaja w zimie komfort podróżowania o 300 %zastanowiłbym sie nad montażem seryjnego zestawu pod telefon komórkowy.
Komentarz
-
-
Czyli wersja tour to O1 z gazem.
Osiągi ? tzn. moc, przyśpieszenie ? - raczej oszczędność niż wariactwo - wygoda i ekonomika !
Jak miałem kiedyś malucha i wsiadłem do poldkato był skok jakościowy. Potem przesiadłem się do mojej salonowej asterki to był kolejny skok.
Teraz, tak sądzę jak przesiądę się do dowolnej octavii to znów dostanę szoku po moim 60 KM silnikuPotrzebuję wybrać kompromis cenowo - ekonomiczno - osiągowy.
Czasami przydaje się kilka koni pod maską i dynamika choćby przy wyprzedzaniu.
Asterka tez szła ale trzeba było trójkę wrzucać i paliwo się lało.
Pozostaje więc:
1.9 TDI + chip po gwarancji (co daje ? moc ?)
1.6 benzyna+LPG
1.4 TSI na razie bez gazu
Może pora "na starość" poszaleć
P.S.
Ja do diesla nie jestem uprzedzony .. nie jeździłem nigdy...nie sewisowałem... znam tylko klekot ze skrzyżowań z sąsiedniego pasa
@octaviaRS - wersja bez gazu by mnie zjadła ... przypominam 140 km dziennie za własna kasęale 1.4 tsi też kuszący
A tak na marginesie gdzie masz tego CB zamontowanego. U mnie też musi być
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez golibrodaJa do diesla nie jestem uprzedzony .. nie jeździłem nigdy...nie sewisowałem... znam tylko klekot ze skrzyżowań z sąsiedniego pasaCzarny Elegance
Komentarz
-
-
@big - święte słowa - test to podstawamoże sie od razu wyklarować albo i nie.
Może terażniejsze diesle to nie takie klekoty jak dawniej
@shok co to dwumas ... pamiętaj jestem żółtodziób
Te ceny z cennika to jeśli dobrze rozumiem są bez gazu (tylko wersja O1 tour) ale od tych cen należy odliczyć rabat na czerwono ? Dla silnika 1,6 minus 7 tys. ? O to chodzi ?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez golibrodachip po gwarancji (co daje ? moc ?)
w szukajce jest tego duzo :wink: ...
Zamieszczone przez shokBo po 100tys. w tdi pada dwumassprzedam do OI :
szyby cala lewa strona
nadkole nowe LP
kontakt PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez voltar- listwy na drzwiach ( przydają się na ciasnych parkingach - w wyposażeniu od wersji Ambiente w Mint można dokupić ),AniaM
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
O2 FL 2009 Combi Ambiente 1,8TSI (160KM)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Big[ Dodano: Nie 06 Gru, 09 21:24 ]
Zamieszczone przez golibrodaNadal nie wiem czy te wyprzedaże w skodzie to są O2 przed czy po FL ?koleżanka troche namieszała
AniaM
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
O2 FL 2009 Combi Ambiente 1,8TSI (160KM)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez OctaviaRS TDiNowe są już na Comman Rail więc silniki mają piekną charakterystykę pracy, są milutkie w porównaniu do pompowtrysków.
Zamieszczone przez OctaviaRS TDiSilniki 1.9 to sprawdzone jednostki. Większość mechaników wie jak się do nich zabrać, a to w wyborze auta na lata też jest ważne.
Zamieszczone przez golibrodaJak miałem kiedyś malucha i wsiadłem do poldkato był skok jakościowy
Zamieszczone przez golibrodaPozostaje więc:
1.9 TDI + chip po gwarancji (co daje ? moc ?)
1.6 benzyna+LPG
1.4 TSI na razie bez gazu
- 1.9 TDI + chip po gwarancji - lub bez chipa jak do normalnej jazdy - silnik bardzo oszczędny
- 1.6 benzyna+LPG - też oszczędnie, ale jak dla mnie gaz to gaz - zawsze jest to dodatek i możliwe są różne problemy ( w deselku sam deselek to podstawowa konstrukcja)
1.4 TSI na razie bez gazu - silnik też obiecujący, jednak z tego porównania najmniej oszczędny, a gaz tak jak piszą - pewnie będzie tylko kiedy?
Zamieszczone przez golibrodaJa do diesla nie jestem uprzedzony .. nie jeździłem nigdy...nie sewisowałem... znam tylko klekot ze skrzyżowań z sąsiedniego pasa
Zamieszczone przez golibrodaMoże pora "na starość" poszaleć
Jak szaleństwo tak na lekko to 1.8 TSI, jak na maxa to RSpozdrawiam - Darek
Komentarz
-
-
A spoty są gdzie i kiedy ?
@ruwando - wiesz takim panom jak ja to podobaja się osiemnastkii tutaj koszty nie graja roli
upsss .... żartowałem ... nie to forum
Mam gaz w asterce, żadnych kłopotów, a był dokładany bo bym pracował na paliwo. Może to zasługa mojego motoru 1,4 8v podobno ekonomiczny długowieczny i niezawodny. Dopiero po około 100k zaczął kuleć
Komentarz
-
Komentarz